Εισαγωγήφοιτητών μεειδικέςανάγκες σταΑΕΙ: Η ¹ολιτεία να μην εξωθείτους νέουςστην κομ¹ίνα,την α¹άτη καιτηναναξιοκρατία  

 

(Ε¹ιστολήτου Σ¹ύρουΔανάλη¹ουδημοσιεύτηκεστηνÒΚαθημερινήÓστις 28.7.09)

 

 

ΚατÕ αρχάςσυγχαίρω τον κ.Οικονομό¹ουλογια άρθρο τουμε τον τίτλοÇΠαιδείαςθλίψηÈ, ¹ουδημοσιεύθηκεστην εφημερίδασας την 23ηΙουλίου 2009 γιατις σχεδιαζόμενεςτρο¹ο¹οιήσειςγια τηνεισαγωγή φοιτητώνμε ειδικέςανάγκες σταΑΕΙ.

Περιγράφει¹ολύ σωστά όλητην α¹αράδεκτηκατάσταση ¹ουυ¹άρχει σήμερα,η ο¹οία με τανομοθετικάμέτρα ¹ουσχεδιάζονταιθα γίνει ακόμηχειρότερη.

 

Εχωμερικούς¹ρόσθετους¹ροβληματισμούς.

Το 3% ¹ουεισάγεται λόγωασθενείας, τοο¹οίο ¹ροβλέ¹εταινα αυξηθεί στο 5%είναι ένα ¹ολύμεγάλο ¹οσοστότο ο¹οίο δενυ¹άρχει στην ¹ράξη.Αντίθετα το¹ραγματικό¹οσοστό δενείναι ούτε 1%.Δηλαδήσυνειδητά ηΠολιτείαδιδάσκει καιεξωθεί τουςνέους στηνκομ¹ίνα, στηνα¹άτη, τηναναξιοκρατία.Στην α¹οφυγήτης άμιλλας,τηςεργατικότηταςκαι τηςαξιοκρατίας.Δηλαδήεκ¹αιδεύουμετη νεολαία χωρίςιδανικά καικοινωνικήσυνείδηση. Καιανάλογη κοινωνία¹ροετοιμάζουμεγια το μέλλον.

Είναιδυνατόν, αυτοίοι κύριοι, ότανγίνουν δημόσιοιυ¹άλληλοι,γιατροί καιοτιδή¹οτε άλλονα εργάζονταικαι ναεκ¹ληρώνουν τακαθήκοντάτους; Το μόνο ¹ουθα τους ενδιαφέρειείναι ¹ώς θαεισ¹ράττουνάκο¹α τον μισθό,τα ¹αράνομαδώρα και τακρυφάφακελάκια. Καιταυτόχροναε¹ιβραβεύειτουςδιαβρωμένουςκαιασυνείδητουςγονείς τους.

Αλλά καιαυτοί ¹ου είναιβαριάάρρωστοι,γιατί να εισαχθούνχωρίςεξετάσεις;Εχουν ¹ερισσότερα¹ρονόμια α¹ότους υγιείς:Εάν δεν είναιικανοί ναεργασθούν, τιθέλουν τοδί¹λωμα ΑΕΙ; Γιανα εξασφαλίσουν¹λουσιο¹άροχηαργομισθία στοΔημόσιο; Διότι,βέβαια,κανέναςιδιώτης δεν¹ροσλαμβάνειυ¹άλληλο ¹ου δενείναι¹αραγωγικός.

 

Αυτό δενείναι κοινωνική¹ολιτική, είναιαναξιοκρατία,διάλυση και εκμαυλισμός...