Τι
μας διδάσκει η
ÇΕ¹ιφυλλίδαÈ του
κ. Χρ. Γιανναρά
στην
ÇΚαθημερινήÈ
για την
οικονομική
κρίση της
Χώρας
ÒThe public opinion is formed by the published opinionÓ (α¹οδίδεται
στον Ουίνστον
Τσώρτσιλ)
Του
Ραφαήλ Μεν.
Μαϊό¹ουλου
1. Όχι
α¹ό κά¹οιο ¹αραληρηματικό
ÇμανιφέστοÈ
ακραίας
οργάνωσης αλλά
α¹ό την
κυριακάτικη στήλη
ÇΕ¹ιφυλλίδαÈ του
κ. Χρ. Γιανναρά στην
ÇΚαθημερινήÈ,
μαθαίνουμε ¹ως:
- ÇΔυνάστης
λαώνÈ είναι η Τρόικα,
Çτύραννοι
καριέραςÈ οι
τεχνοκράτες
της,
ǹειθήνιες
ορντινάτσεςÈ τους
οι ǹρωθυ¹ουργοί
και υ¹ουργοί
οικονομίας κρατών
α¹οτυχημένων ή
ανίκανων να
κατορθώσουν τη
δημοκρατίαÓ (τουτέστιν,
οι ¹ρωθυ¹ουργοί και
υ¹ουργοί
οικονομίας της
Ελλάδας,
Ιρλανδίας, Πορτογαλίας,
σήμερα, και
αύριο, ίσως, και
της Ισ¹ανίας και
Ιταλίας!) και Òυ¹όδουλοι
οι
Έλληνες στα
ανεξέλεγκτα
¹λοκάμια
αδίστακτων
θεσμών διεθνούς
κερδοσκο¹ίας
¹ου αφήνει ¹ίσω
του
ψυχορραγώντας
ο κα¹ιταλισμόςÓ
(24.7.11).
- ÒΔάνειο
χρήμα,
αγορασμένο με
ξε¹ούλημα
κοινωνικών
αγαθών,
ιστορικών
θησαυρισμάτων,
ίσως και
¹ατρώας γηςÓ και με
Òεντεταλμένη
εκ¹οίηση της
κοινωνικής ¹εριουσίαςÓ
είναι ο δανεισμός
της Ελλάδας α¹ό
την Τρόικα (17.7.11).
-
ÒΑναντίρρητη
συμμόρφωση με
τα κελεύσματα
των τοκογλύφωνÓ
και Òραγιάδικη
¹αραίτησηÓ
α¹οτελούν Òοι
λίστες με τις
υ¹ογραφές των
Ô¹ροοδευτικώνÕ διανοουμένωνÓ,
¹ου
Òεμφανίζονται,
κάθε τρεις και
λίγοÓ, Òγια να
α¹αιτήσουν την
ολοκληρωτική
υ¹οταγή όλου
του ¹ολιτικού
κόσμου στους
εκβιασμούς των
δανειστών μαςÓ
(10.7.11).
- Òη ελλαδική
κοινωνία ζει,
για ¹ρώτη φορά
μετά τη
γερμανική
κατοχή, τον τρόμο
και τον ¹ανικό
να βλέ¹ει να
καταρρέουν ή
να αχρηστεύονται
οι δομές ¹ου τη
συγκροτούνÓ (8.5.11) (¹ροφανώς,
οι Òδομές ¹ου
συγκροτούνÓ την
¹αιδεία, υγεία,
δημόσια
διοίκηση,
φορολογικό
σύστημα, διοίκηση
δημόσιων έργων
του κράτους εκείνου
¹ου η ÒΕ¹ιφυλλίδαÓ
συνηθίζει να
α¹οκαλεί
ÒΕλλαδιστάνÓ!).
-
ÒH
Eλλάδα έχει
βάλει υ¹οθήκη
για τον
δανεισμό της
την ίδια την
εδαφική της
ακεραιότητα –
¹αραχώρησε
στους δανειστές
της το
δικαίωμα να
κατασχέσουν τη
γη της, τα
μνημεία του
άλλοτε
¹ολιτισμού της,
τις ¹ηγές ενέργειας,
τις
ε¹ιχειρήσεις
κοινής
ωφέλειας (το
νερό ¹ου ¹ίνουμε,
το φως και τη
θέρμανση), αν
καθυστερήσουμε
την α¹ο¹ληρωμή
του χρέους μαςÓ
(17.4.11).
2. Στην
ÒΕ¹ιφυλλίδαÓ βλέ¹ουμε
να ¹ροσδιορίζεται
και το
ÒφάρμακοÓ για τη
σωτηρία μας: Çη
ελληνική
¹ρόταση
ÔνοήματοςÕ της
ύ¹αρξης και της
συνύ¹αρξης, η
ετερότητα του
¹ολιτισμού των
EλλήνωνÓ (¹ου, όμως,
Òθα κριθεί στην
¹ράξηÓ Òαν έχει
τον δυναμισμό
και τη γονιμότητα
ενεργητικής
μετοχής στο
ιστορικό γίγνεσθαι
σήμεραÓ, ο¹ότε, Òαν
ναι, ο
Eλληνισμός θα
καρ¹ίσει και
¹άλι ¹ολιτισμό με
¹ανανθρώ¹ινη
εμβέλεια, αν
όχι, θα εξαφανισθούμε
αθόρυβα στα
α¹όνερα του
Ôευρω¹αϊκού κεκτημένουÕ
μας: της
καταναλωτικής
α¹οχαυνωτικής
μονοτρο¹ίας. Tο
ÔεθνικόÕ κράτος
θα ε¹ιβίωνε
μόνο υ¹ηρετώντας
την
οικουμενική
ελληνικότηταÓ (5.6.11).
3. Βλέ¹ουμε ακόμη
να υ¹οδεικνύονται,
Òγια ανάκαμψη
α¹ό την
οικονομική
καταστροφή της
χώραςÓ, ¹ροτάσεις
του κ. Στεφ.
Μάνου, αμέσως να
αναιρούνται με
ακαταλαβίστικη
συλλογιστική
και, μετά α¹ό ένα
μήνα, να
ε¹αναφέρονται, αυτή
τη φοράÉ ως
αντίδοτο του
Μνημονίου:
ÒOι ¹ροτάσεις
του κ. Mάνου, στο
άρθρο του ÔH οδός EυημερίαςÕ
(ÔΚÕ 8.5.11), α¹ό τα
δείγματα ¹ολύ
συγκεκριμένων
και
ρεαλιστικών
¹ροτάσεων (É),
είναι καίριες,
ορθολογικές,
ικανές να
ξαναζωντανέψουν
το διαλυμένο,
α¹οσυντεθειμένο
κράτοςÓ.
Όμως, Òδεν
τελεσφορούνÓ,
Òδιότι κάθε
εκδοχή
χρησιμότητας
τη μάχεται κά¹οιο
αντί¹αλο
συμφέρονÓ, ενώ Òμόνο
στόχοι ¹ου
ξε¹ερνάνε τη
χρησιμότητα
(στόχοι ¹οιοτικών
κατακτήσεων,
στόχοι
καλλιέργειας,
χαράς της ζωής)
μ¹ορούν να
τιθασεύσουν τα
συμφέρονταÓ (22.5.11).
ΠαρÕ
όλα αυτά (¹αρότι
Òδεν
τελεσφορούν,
διότιÉÓ και
¹αρότι Òμ¹ορεί να
είναι
λαθεμένες,
άστοχες,
υ¹ερβολικές,
αντικοινωνικέςÓ), ÒΑυτή την
ώρα, δημόσια,
τρίτη ¹ρακτική
δεν εμφανίζεται:
΄H
σκλάβοι στις
συνέ¹ειες της
εικοσάχρονης
αφροσύνης μας,
είλωτες του
Mνημονίου, ή οι
¹ροτάσεις MάνουÓ
(26.6.11) (Η ÒΕ¹ιφυλλίδαÓ
δεν κάνει τον
κό¹ο να μας εξηγήσει
σε τι
διαφέρουν οι
Ò¹ροτάσεις
ΜάνουÓ α¹ό την
Òειλωτεία του
ΜημονίουÓ και Òτα
κελεύσματα των
τοκογλύφωνÓ!).
4. Η ÒΕ¹ιφυλλίδαÓ
του κ. Χρ. Γιανναρά
δείχνει να
βρίσκεται σε
σύγχυση και
αυτή τη
σύγχυση την μεταφέρει
στους
αναγνώστες της,
συμβάλλοντας
έτσι, μαζί με
άλλους Òδιαμορφωτές
της κοινής
γνώμηςÓ, στον
α¹ο¹ροσανατολισμό
ενός λαού ¹ου με
αγωνία ψάχνει
να βρει τον
δρόμο του αυτές
τις δύσκολες
μέρεςÉ