Τι μας διδάσκει η ÇΕ¹ιφυλλίδαÈ του κ. Χρ. Γιανναρά στην ÇΚαθημερινήÈ για την οικονομική κρίση της Χώρας

 

ÒThe public opinion is formed by the published opinionÓ (α¹οδίδεται στον Ουίνστον Τσώρτσιλ)

 

Του Ραφαήλ Μεν. Μαϊό¹ουλου

 

1.        Όχι α¹ό κά¹οιο ¹αραληρηματικό ÇμανιφέστοÈ ακραίας οργάνωσης αλλά α¹ό την κυριακάτικη στήλη ÇΕ¹ιφυλλίδαÈ του κ. Χρ. Γιανναρά στην ÇΚαθημερινήÈ, μαθαίνουμε ¹ως:

- ÇΔυνάστης λαώνÈ είναι η Τρόικα, Çτύραννοι καριέραςÈ οι τεχνοκράτες της, ǹειθήνιες ορντινάτσεςÈ τους οι ǹρωθυ¹ουργοί και υ¹ουργοί οικονομίας κρατών α¹οτυχημένων ή ανίκανων να κατορθώσουν τη δημοκρατίαÓ (τουτέστιν, οι ¹ρωθυ¹ουργοί και υ¹ουργοί οικονομίας της Ελλάδας, Ιρλανδίας, Πορτογαλίας, σήμερα, και αύριο, ίσως, και της Ισ¹ανίας και Ιταλίας!) και Òυ¹όδουλοι οι Έλληνες στα ανεξέλεγκτα ¹λοκάμια αδίστακτων θεσμών διεθνούς κερδοσκο¹ίας ¹ου αφήνει ¹ίσω του ψυχορραγώντας ο κα¹ιταλισμόςÓ (24.7.11).

- ÒΔάνειο χρήμα, αγορασμένο με ξε¹ούλημα κοινωνικών αγαθών, ιστορικών θησαυρισμάτων, ίσως και ¹ατρώας γηςÓ  και με  Òεντεταλμένη εκ¹οίηση της κοινωνικής ¹εριουσίαςÓ είναι ο δανεισμός της Ελλάδας α¹ό την Τρόικα (17.7.11).

- ÒΑναντίρρητη συμμόρφωση με τα κελεύσματα των τοκογλύφωνÓ και Òραγιάδικη ¹αραίτησηÓ α¹οτελούν Òοι λίστες με τις υ¹ογραφές των Ô¹ροοδευτικώνÕ διανοουμένωνÓ, ¹ου Òεμφανίζονται, κάθε τρεις και λίγοÓ, Òγια να α¹αιτήσουν την ολοκληρωτική υ¹οταγή όλου του ¹ολιτικού κόσμου στους εκβιασμούς των δανειστών μαςÓ (10.7.11).

- Òη ελλαδική κοινωνία ζει, για ¹ρώτη φορά μετά τη γερμανική κατοχή, τον τρόμο και τον ¹ανικό να βλέ¹ει να καταρρέουν ή να αχρηστεύονται οι δομές ¹ου τη συγκροτούνÓ (8.5.11) (¹ροφανώς, οι Òδομές ¹ου συγκροτούνÓ την ¹αιδεία, υγεία, δημόσια διοίκηση, φορολογικό σύστημα, διοίκηση δημόσιων έργων του κράτους εκείνου ¹ου η ÒΕ¹ιφυλλίδαÓ συνηθίζει να α¹οκαλεί ÒΕλλαδιστάνÓ!).

- ÒH Eλλάδα έχει βάλει υ¹οθήκη για τον δανεισμό της την ίδια την εδαφική της ακεραιότητα – ¹αραχώρησε στους δανειστές της το δικαίωμα να κατασχέσουν τη γη της, τα μνημεία του άλλοτε ¹ολιτισμού της, τις ¹ηγές ενέργειας, τις ε¹ιχειρήσεις κοινής ωφέλειας (το νερό ¹ου ¹ίνουμε, το φως και τη θέρμανση), αν καθυστερήσουμε την α¹ο¹ληρωμή του χρέους μαςÓ (17.4.11).

 

2.        Στην ÒΕ¹ιφυλλίδαÓ βλέ¹ουμε να ¹ροσδιορίζεται και το ÒφάρμακοÓ για τη σωτηρία μας: Çη ελληνική ¹ρόταση ÔνοήματοςÕ της ύ¹αρξης και της συνύ¹αρξης, η ετερότητα του ¹ολιτισμού των EλλήνωνÓ (¹ου, όμως, Òθα κριθεί στην ¹ράξηÓ Òαν έχει τον δυναμισμό και τη γονιμότητα ενεργητικής μετοχής στο ιστορικό γίγνεσθαι σήμεραÓ, ο¹ότε, Òαν ναι, ο Eλληνισμός θα καρ¹ίσει και ¹άλι ¹ολιτισμό με ¹ανανθρώ¹ινη εμβέλεια, αν όχι, θα εξαφανισθούμε αθόρυβα στα α¹όνερα του Ôευρω¹αϊκού κεκτημένουÕ μας: της καταναλωτικής α¹οχαυνωτικής μονοτρο¹ίας. Tο ÔεθνικόÕ κράτος θα ε¹ιβίωνε μόνο υ¹ηρετώντας την οικουμενική ελληνικότηταÓ (5.6.11).

 

3.      Βλέ¹ουμε ακόμη να υ¹οδεικνύονται, Òγια ανάκαμψη α¹ό την οικονομική καταστροφή της χώραςÓ, ¹ροτάσεις του κ. Στεφ. Μάνου, αμέσως να αναιρούνται με ακαταλαβίστικη συλλογιστική και, μετά α¹ό ένα μήνα, να ε¹αναφέρονται, αυτή τη φοράÉ ως αντίδοτο του Μνημονίου:

ÒOι ¹ροτάσεις του κ. Mάνου, στο άρθρο του ÔH οδός EυημερίαςÕ (ÔΚÕ 8.5.11), α¹ό τα δείγματα ¹ολύ συγκεκριμένων και ρεαλιστικών ¹ροτάσεων (É), είναι καίριες, ορθολογικές, ικανές να ξαναζωντανέψουν το διαλυμένο, α¹οσυντεθειμένο κράτοςÓ.

Όμως, Òδεν τελεσφορούνÓ, Òδιότι κάθε εκδοχή χρησιμότητας τη μάχεται κά¹οιο αντί¹αλο συμφέρονÓ, ενώ Òμόνο στόχοι ¹ου ξε¹ερνάνε τη χρησιμότητα (στόχοι ¹οιοτικών κατακτήσεων, στόχοι καλλιέργειας, χαράς της ζωής) μ¹ορούν να τιθασεύσουν τα συμφέρονταÓ (22.5.11).

ΠαρÕ όλα αυτά (¹αρότι Òδεν τελεσφορούν, διότιÉÓ και ¹αρότι Òμ¹ορεί να είναι λαθεμένες, άστοχες, υ¹ερβολικές, αντικοινωνικέςÓ), ÒΑυτή την ώρα, δημόσια, τρίτη ¹ρακτική δεν εμφανίζεται: ΄H σκλάβοι στις συνέ¹ειες της εικοσάχρονης αφροσύνης μας, είλωτες του Mνημονίου, ή οι ¹ροτάσεις MάνουÓ (26.6.11) (Η ÒΕ¹ιφυλλίδαÓ δεν κάνει τον κό¹ο να μας εξηγήσει σε τι διαφέρουν οι Ò¹ροτάσεις ΜάνουÓ α¹ό την Òειλωτεία του ΜημονίουÓ και Òτα κελεύσματα των τοκογλύφωνÓ!).

 

4. Η ÒΕ¹ιφυλλίδαÓ του κ. Χρ. Γιανναρά δείχνει να βρίσκεται σε σύγχυση και αυτή τη σύγχυση την μεταφέρει στους αναγνώστες της, συμβάλλοντας έτσι, μαζί με άλλους Òδιαμορφωτές της κοινής γνώμηςÓ, στον α¹ο¹ροσανατολισμό ενός λαού ¹ου με αγωνία ψάχνει να βρει τον δρόμο του αυτές τις δύσκολες μέρεςÉ