ΗÒελευθερία τουλόγουÓ ¹ρονόμιολίγωνεκλεκτών, καιστην έκταση ¹ουάλλοι,ελάχιστοι και...εκλεκτότεροι,την ε¹ιτρέ¹ουν.

          

           (Ε¹ιστολή του ΡαφαήλΜεν. Μαϊό¹ουλου, ¹ου στάλθηκεστηνÒΚαθημερινήÓστις 19.5.09 )

 

             

                            Οισυνημμένες δύοε¹ιστολές ¹ουέστειλα στην"Κ", στις ο¹οίεςσχολίαζα τρίαάρθρα του κ. Π. Μανδραβέληγια τηΔικαιοσύνη("Οι δικαστέςκαι η κριτική"(17.4.09), "Το ¹ρόβλημαμε τηΔικαιοσύνη" (26.4.09)και "Δικαιοσύνηκαι Λογική" (28.4.09))δενδημοσιεύτηκαν.

 

                            Τοίδιο έχεισυμβεί αρκετέςφορές και μεε¹ιστολέςφίλων, στιςο¹οίεςδιατυ¹ώνοντανα¹όψειςδιαφορετικές  α¹όεκείνες συντακτώντης "Κ" γιαδιάφορα σοβαράζητήματα.

 

                            Αντιλαμβάνομαιτο δικαίωμάσας να κρίνετε¹οιες ε¹ιστολέςείναικατάλληλες γιαδημοσίευση και¹οιες όχι.

 

                            Τοζήτημα όμωςτων κριτηρίωνμε τα ο¹οίαα¹οφασίζετε, ωςέχον σχέση μετην "ελευθερίατου λόγου",ενδιαφέρει όχιμόνο την "Κ",διοίκηση καιστελέχη, αλλάκαι τουςαναγνώστες τηςκαι, θα έλεγα,όλους τους¹ολίτες.

 

                            Ημη δημοσίευσηε¹ιστολών"α¹λών ¹ολιτών"για α¹όψειςδημοσιογράφων,όταν οιε¹ιστολέςαυτές¹εριλαμβάνουνε¹ιχειρήματα¹ου ηαντίκρουσήτους δεν είναιεύκολη,ενισχύει τηνυ¹οψία ότι η"ελευθερία τουλόγου"α¹οτελεί¹ρονόμιοολίγων "εκλεκτών"(¹ου βέβαιαασκείται σεό¹οια έκταση άλλοι,ελάχιστοι, το ε¹ιτρέ¹ουν).

 

                            Αντίθετα,θα ενισχύοντανη "ελευθερία τουλόγου" και η"ελεύθερηδιακίνηση τωνιδεών" (¹ουτελικάυ¹άρχουν μόνοαν ο λόγος των¹ολιτών μ¹ορεί ναακουστείευρύτερα), θαανέβαινε τοε¹ί¹εδο όλων μαςκαι θαεκτιμόταν α¹ότουςαναγνώστεςτης, αν η "Κ"ε¹έτρε¹ε τηδημοσίευσητέτοιωνε¹ιστολών.

 

                            Τότε,δεν θαχρειαζόταν οιστερούμενοιτον λόγο "α¹λοί¹ολίτες" νακαταφεύγουνστο Διαδίκτυο,ό¹ου - ό¹ωςσημειώνει ο κ.Μανδραβέλης   ("Κ", 16.5.09) -"κρίνονται καιοι κριτικέςκαιε¹ικρίνονταιοι άδικες".