Γιατίδεν μ¹ορούν ναγίνουν κά¹οιαα¹λά ¹ράγματαστην ΑνώτατηΠαιδεία;

 

 

Πέραα¹ό τις κενέςγενικολογίεςγιαÒμεταρρυθμίσειςÓ,ÒοράματαÓ,ÒαγώνεςÓÒδημόσια καιδωρεάν ¹αιδείαÓκαι άλλα ηχηρά¹αρόμοια, ας κάνουν τονκό¹ο να μας ¹ουνοι υ¹εύθυνοιγια την ΑνώτατηΠαιδεία –¹ολιτικοί,καθηγητές,συνδικαλιστές(φοιτητές καικαθηγητές) –γιατί δενκάνουν κά¹οιαα¹λά ¹ράγματα ¹ουθα ανέβαζαν τοε¹ί¹εδό της και θαβοηθούσαν τουςφοιτητές ναμάθουν λίγα γράμματα;

 

Για¹αράδειγμα:

 

α.Γιατί ταΠανε¹ιστήμιαδεν αναρτούνστο διαδίκτυοένα κατάλογομε τιςδημοσιεύσειςκάθε καθηγητή σε έγκυραε¹ιστημονικά¹εριοδικά,διεθνή καιελληνικά, μαζίμε τον δείκτηαναγνωρισιμότηταςκάθε δημοσίευσης(¹ου δείχνει σε¹όσες άλλεςδημοσιευμένεςεργασίες έχειαναφερθεί ησυγκεκριμένη δημοσίευση),για να ξέρουμεόλοι ¹οιοικαθηγητές ¹οιανώνΠανε¹ιστημίων¹αράγουνε¹ιστημονικόέργο και ¹οιοιόχι;

 

β.Γιατί οικαθηγητές δενασκούν συνεχήέλεγχο της¹ροόδου τωνφοιτητών καθÕ όλη τηδιάρκεια τουακαδημαϊκούεξαμήνου, με συχνάγρα¹τά Ò¹ρόχειραÓδιαγωνίσματα,ανάθεσηεργασιών κλ¹ (ηβαθμολογία τωνο¹οίων θασυνυ¹ολογίζεταιστον τελικόβαθμό τουφοιτητή), ώστεοι φοιτητές ναβρίσκονται σεγόνιμη ε¹αφήμε  τοαντικείμενοτου μαθήματοςκατά τηδιάρκεια όλουτου εξαμήνου,και όχι σε ÒστιγμιαίαÓκαι ε¹ι¹όλαιηε¹αφή μόνο κατάτιςεξεταστικές¹εριόδους, ¹ουμόνοαγράμματουςÒε¹ιστήμονεςÓ ¹αράγει;

 

γ.Γιατί οικαθηγητέςÒ¹ερνάνεÓ, μετά α¹ό2-3 ÒκοψίματαÓ, φοιτητές¹ου δεν τοαξίζουν, δίνοντάςτους το¹ολυ¹όθητο¹ενταράκι,γεμίζοντας έτσιτον τό¹ο με ¹λήθοςαγραμμάτωνγιατρών,δικηγόρων,μηχανικών, καθηγητών,λογιστών κλ¹,τηναγραμματοσύνητων ο¹οίωνÒ¹ληρώνουμεÓόλοι όσοισυναλλασσόμαστεμαζί τους;

 

δ.Γιατί οιΠανε¹ιστημιακέςΑρχές δεντηρούν την νομοθετημένηυ¹οχρέωσή τουςνα θεωρούν ότιη μαθησιακή διαδικασίαδεν έχειολοκληρωθεί, ότανδενσυμ¹ληρωθεί ο¹ροβλε¹όμενοςχρόνος ομαλήςλειτουργίαςκαιδιδασκαλίαςτων Σχολών, αλλάβρίσκουν ¹άντακά¹οιαÒ¹αραθυράκιαÓγια την καταστρατήγησήτης; 

 

ε.Γιατί οιοργανωμένοιστιςσυνδικαλιστικέςοργανώσειςφοιτητές καικαθηγητές δενα¹ομονώνουν –αυτοί οι ¹ολλοί– τους λίγουςÒγνωστούς (σÕαυτούς)-αγνώστους(σÕ εμάς)Óμ¹αχαλάκηδες,αλλά τουςε¹ιτρέ¹ουν νακαταστρέφουν την¹εριουσία τωνΠανε¹ιστημίων;

 

στ.Γιατί οιοργανωμένοιστιςσυνδικαλιστικέςοργανώσειςφοιτητές ήκαθηγητέςβρωμίζουν ή ε¹ιτρέ¹ουννα βρωμίζονται τα κτίριακαι οι χώροιτωνΠανε¹ιστημίων,μόνιμο θλιβερόθέαμα ¹ουαντανακλά τηνάθλιακατάσταση τηςΑνώτατηςÒΠαιδείαςÓ καιτι κερδίζουν α¹Õτο χάλι αυτό οιÒαγώνεςÓ τουςγια Òδημόσιακαι δωρεάν¹αιδείαÓ;

 

ζ.Γιατί, αντίκάθε υ¹ουργόςνα ε¹ιχειρεί τηÒδική τουεκ¹αιδευτικήμεταρρύθμισηÓ,ανατρέ¹ονταςσυνήθως εκείνητου ¹ροκατόχουτου, να μην συμφωνηθείανάμεσα στακόμματα:

l       ηεισήγηση γιαμιαεκ¹αιδευτικήμεταρρύθμισηνα καταρτιστεία¹ό μια ΕυρείαΕ¹ιτρο¹ή α¹όεκ¹αιδευτικούςκύρους (και όχια¹ό τα ¹ολιτικάκόμματα ή τιςσυνδικαλιστικέςοργανώσεις), ηο¹οία θασυγκροτηθεί μετη συμφωνίατων κομμάτων,

l       η Ε¹ιτρο¹ήνα εργαστείχωρίς¹ροα¹αιτούμενακαι δεσμεύσειςκαι, αφούμελετήσει  τοντρό¹ο οργάνωσηςκαι λειτουργίαςτωνεκ¹αιδευτικώνσυστημάτωνάλλων ¹ροηγμένωνχωρών καιακούσει τιςα¹όψεις καιάλλων ε¹ιστημόνωντηςΕκ¹αίδευσης, ναυ¹οβάλει τηνκατά ¹λειοψηφίαεισήγησή τηςστη Βουλή,

l       η Βουλή ναα¹οφασίσει, μεελεύθερη,χωρίς δεσμεύσειςκομματικής¹ειθαρχίας,α¹όφαση τωνβουλευτών;

 

Γιατί,γιατί, γιατί...;